بخاری فضای باز Secrets

Wiki Article

دریچه کولر رخت آویز پنکه صنعتی پنکه آبی مه پاش فروشندگان قوانین و مقررات ثبت شکایات و انتقادات تمامی حقوق سایت برای برنازی محفوظ میباشد

می باشد. بخاری های هیتر رنت با طراحی منحصر بفرد، مانند اثری هنری در حیاط منزل یا باغ شماست.

سلام جناب فتاحی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

فرق بین هیتر های زیرو لایت، تابش کم، کوارتز هالوژن، موج کوتاه، موج متوسط و موج بلند چیست؟

‌ جام جم آنلاین از افزایش فعالیت تالار‌های پذیرایی لاکچری گزارش می‌دهد در این تالار‌های پذیرایی کباب می‌شوید

بخاری ‌های برقی گرمای مطبوعی را ایجاد می ‌کنند. اما در مقایسه با نوع گازی سرعت گرمایشی کمتری دارند. قیمت ارزان تری نسبت به نوع گازی دارند. اما در قیاس با بخاری های گازی چندان مقرون به صرفه نیستند.

چون سطح گرما شدید نیست، وقتی در فضای باز استفاده می ‌شود در صورتی موثرتر است که سایبان و سقفی موقت وجود داشته باشد.

اکثر این هیترها از مدل های قدیمی " کوارتز هالوژن " که موج کوتاه دارند بوده و سطح بالایی از نور را ساطع می کنند که نزدیک شدن و نشستن کنار آنها برای طولانی مدت غیرممکن است. خوشبختانه تکنولوژی گرمازایی برای فضای خارجی، مسیری طولانی را طی کرده و این روزها بیشتر از انواع هیتر تابش کم یا زیرولایت استفاده می شود.

یکی از اتفاقاتی که باعث شده است تعداد افرادی که به کافه ها و یا رستوران ها مراجعه می کنند بخواهند در بالکن بنشیند ظهور و حضور ویروس کوید ۱۹ است.

این بخاری‌ها به دو نوع برقی و گازی تقسیم می‌شوند که هر کدام از آنها برای برخی از محیط‌های روباز مناسب هستند.

نمایش سریع افزودن به لیست علاقمندی ها هیتر مشکی کربن وارداتی

رایج‌ترین انواع بخاری تابشی گلخانه، برقی و گازی است. اکثر گلخانه‌داران هیترهای گازی را ترجیح می‌دهند، زیرا هیتر گلخانه‌ای گازی مقرون‌به‌صرفه هستند، به‌خصوص در منطقه محلی شما که گاز طبیعی دردسترس می‌باشد استفاده می‌کند.

انتخاب نوع هیتر بستگی به نقطه پوشش دهی، میزان باد و ارتفاع آن محل از سطح زمین دارد. به عنوان ....... یک قانون کلی، هر کاور یا پوششی ( چه موقت یا دائم) مثل سایبان های پارچه ای یا فلزی به گرم تر ماندن فضا کمک می کند و هر چه این پوشش یا سایبان بیشتر حالت محصور کننده داشته باشد جلوی باد را بیشتر می‌ گیرد و بهتر است. حتی با این که در حال جذب گرما از هیتر هستید، بادی سرد شما را از جذب کامل گرما دور می کند. درست مثل تاثیر یک باد سرد در روز گرم و آفتابی.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم آنلاین است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

Report this wiki page